2014. január 5., vasárnap

Interjú #1

Sziasztok!

Meghoztuk a blog első Interjúját!
Az Interjú Thea Queen-ről és az ő blogjáról készült.



1. Miért kezdtél el blogolni/írni?

- Igazából nem terveztem. Csak úgy az egyik napról a másikra jött. Talán mert unatkoztam.

2. Milyen hosszúra tervezed a történetet?

- Nem gondolkodom előre, lehet hogy rövid lesz, de lehet hogy hosszú. A történet során ez még ki fog derülni.

3. Honnan jött a történet ötlete?

- Egy nagyszerű könyvből. Hogy mi a címe, azt majd a történet végén árulom el.

4. Mi motivált téged?

- A zene, és a könyvek.

5. Érezted már úgy egy-egy fejezet után, hogy nem érdemes tovább folytatnod az írást?

- Szinte mindig.

6. A főszereplőid belső tulajdonsága mennyire hasonlít a te belső énedhez?

- Majdnem, hogy magamat írtam le.

7. Amikor írsz, beleképzeled magad a szituációkba, és aszerint írod meg, ahogyan te cselekednél?

- Hát...nem mindig.Néha az ellenkezőjét írom ahogy én elképzelem. De többek közt ahogy én oldanám meg, vagy ahogy én cselekednék.

8.  Előre megtervezed az eseményeket, vagy csak leülsz írni és hagyod, hogy spontán szülessenek meg?

- Spontán, ritkán van, hogy megtervezzem, mert mikor leülök írni mindig mást írok, mint amit elterveztem.

 9.  Van valami szokásod írás közben? Mondjuk zene hallgatás, vagy hogy csak a nap egy bizonyos szakaszába tudsz írni.

- Csak olyankor írok mikor egyedül vagyok a szobában. Nem szeretem a ott csaholnak mellettem.


10.  Mesélnél magadról?


- Mesélnék de nincs mit. Egy átlagos kamasz vagyok aki imád táncolni, AKCIÓ filmeket nézni, és Utál tanulni!



By: Swarley and Sakura




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése