2015. február 9., hétfő

Végső búcsú avagy, még egy utolsó, ha igény tartotok rá...

Sziasztok!

Tudom rengeteg időre eltűntem, de sajnos ez idő alatt teljesen kiábrándultam a kritika írásból és úgy alapban az írásból is. De fontos kérdésem lenne, hogy akik tőlem rendeltek/hozzám kerültek igényt tartanak-e még a kritikákra?
Ha igen, akkor kérlek titeket hozzászólásban jelezzétek.
Bár nekem a legjobb lenne, ha valaki áttudná vállalni, de figyelembe véve, hogy tetemes idő eltelt némelyik rendeléstől lehet, hogy már nem is aktuális.

Szóval így zárásként köszönöm,azoknak akik tőlem rendeltek és remélem, hogy legalább egy picit tudtam segíteni, vagy volt értelme a kritikáimnak. Ha megmarad az igény és senki sem tudja átvállalni, akkor még egy bejegyzés lesz tőlem, de  egyébként ez lenne a végső búcsú!

További jó blogolást kívánok a csapat tagjainak és persze mindenki másnak is! :)

4 megjegyzés:

  1. Szia! Én még igényt tartanék a kritikára, természetesen (http://alomtol-aranyig.blogspot.hu/). És sajnálom, hogy befejezed. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Rendben, akkor igyekszem vele elkészülni, de még így is legalább egy hetet biztosan várnod kell, mert most hétvégén iskolai feladatot kell csinálnom, ami valószínűleg el fogja venni a hétvégém 2/3át... :/
      Furcsán jön ki, de jól esik, hogy még így is kéred a kritikát! Nem légből kapott döntés ez sajnos, már egy ideje érlelődött bennem..

      Törlés
  2. Szia! Ne haragudj, hogy ilyen későn jelzek vissza - én is igényt tartanék a kritikára, azonban ha Neked gond, nem bánom, ha más írja meg :) Sajnálom, hogy végül befejezed :(
    Ölel, Rose

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)
    Ha nem lenne gond, igényt tartanék még a kritikára :)
    UI: Sajnálom, hogy befejezed!! :(

    VálaszTörlés