2014. szeptember 3., szerda

Interjú #22

Sziasztok! 
Most egy interjúval jöttem, ami Bea Stylesről és az ő blogáról készült. 


1. Miért kezdtél el blogolni/írni?

Igazából számomra az írás mindig is adott volt, egy fajta családi örökség... Szóval sosem fordult meg a fejemben, hogy ne próbáljam ki. Blogot vezetni a Directioner korszakomba kezdtem, ugyan úgy, ahogy a többi rajongó, én is egy saját történetet akartam az öt fiúval. Nos, mostanra ez a vehemenciám kicsit lenyugodott, és már képes vagyok elszakadni a fanfiction-ok világát... Igazság szerint azt hiszem a barátaim voltak azok, akik a blogolásra ösztönöztek.


2. Honnan jött a történet ötlete?

A történt igazából akkor született meg mikor az egyik legjobb barátom egy meglepő hírrel állt elém ( amit jelenleg nem árulok el, mert akkor meglenne a Roxfort végkifejlete ) és utána mikor a Harry Potter és a Félvér Herceget néztem, jó pár olyan pillanatot találtam, amit átlehetne írni/ki lehetne egészíteni és máris egy teljesen más történet születne.
Egyébként a történetre nagy hatással volt Draco - Hermione - Harry kapcsolata, valamint Perselus Piton.


3. Általában amikor írsz, elképzeled az adott jelenetet?

Nos, általában igen. Nálam ez sok mindentől függ. Olyan helyzeteket szoktam teremteni, amik valósághűek..., de mivel mindkét főszereplőm fiú, nem igazán tudom magam a helyükbe képzelni.
Mikor írom a fejezeteket a szemem előtt képekként szokott legördülni a jelenet és ebből tudom, hogy mi a túlzás, mi a kevés vagy éppen mi a lapos. Szóval, ez teljes mértékben helyezett függő...


4. Először papírra írtad a történeted, vagy már az elejétől kezdve a blogodra gépelted?

Egyik sem!
Van egy füzetem, ahová minden történetem címe fel van jegyezve és minden címhez tartozik legalább huszonöt vázlatpont.
Mikor elkezdtem a Roxfort-tot írni ezeket a pontokat dolgoztam ki Word-be és sokszori átolvasás - átírás után került ki csak a blogra.
Nálam ez "írjuk meg füzetbe, mert látjuk milyen lesz" módszer nem működik, mert mikor oda kerül a sor, hogy begépelem, akkor folyton átvariálom az egészet.


5. Milyen hosszúra tervezed a történetet?

Huh... ez egy nehéz kérdés lesz.
Mindenképpen kerek számot szeretnék.
Abban biztos vagyok, hogy az 50 fejezet meg lesz, de ez még változhat ( minden bizonnyal a szám növekszik majd )


6. Mi motivál téged?

Őszintén?
Személy szerint engem az érdekel a legjobban, hogy mi lesz a történet vége.
Ez tudom furán hangzik, de még én magam sem tudom, hogy a vége kinek és hogyan lesz megalkotva... Természetesen apróságokat már kitaláltam... tudom hány gyereke lesz Draco-nak, hogy fogják hívni őket... de még nem tudom kivel hozom majd össze...
Szóval engem az motivál, hogy a végén egy szép kerek történet legyen.


7. Szeretsz olvasni? Ha igen milyen műfajú könyveket? (Van kedvenced?)

Nagyon szeretek olvasni, főleg fantasy könyveket.
Jelenleg Michael Wallner: Titkos vérvonal című könyvét olvasom ( azt hiszem harmadjára )
a kedvencem könyvem pedig J. K. Rowling: Harry Potter ( az egész könyvsorozat )


8. Kinek ajánlanád a történeted?

Mindenkinek, akire illenek az alábbi pontok ( természetesen e nélkül is olvashatod, de ezek amolyan figyelmeztetők )
 - Szeresd a Harry Potter-rt
 - Kedveld a Mardekárosokat ( Draco Malfoy, Blaise Zambini, Theodore Nott, Gregory Monstro, Vincent Crak, Daphne Greengrass, Pansy Parkinson, Lucius Malfoy, Regulus Black, Narcissa Malfoy, Perselus Piton )
 - Ne legyen kifogásod a slash ( férfi - férfi kapcsolat ) ellen. ( ezt már felfedezhettétek a 15-dik fejezetben szóval, nem fejteném ki... )


9. Mesélnél egy kicsit a történetedről?

Azt hiszem már a szereplők felsorolásából is rá lehetett jönni, hogy nem a szokásos szereplőket részesítem előnyben.
Az eredeti mű ( J. K. R. ) gonosz, felfuvalkodott bestiának mutatja be a mardekárosokat és én ezen szeretnék változtatni. A Roxfort-tal meg akartam mutatni, hogy nem minden zöld - ezüst tanuló rossz ember... Továbbá mindig oda voltam a griffendél - mardekár párosításért, ezért erre épül a cselekmény.


10. Mesélnél magadról?

Nos, ebben nem vagyok jó, de legyen.
16 éves, barna ( szőke ombre-val ) hajú lány vagyok, zöldes szemekkel. Anyukámmal és a nevelőapámmal élek, testvérem nincs.
Szeretek zenét hallgatni, főleg fiúbandák dalait, mint például One Direction, Union J, The Vamps, 5SOS és szeretem Tom Felton dalait is.
Filmekben és könyvekben a fantasy-t részesítem előnyben, de a történelem is érdekel.
Kedvenc színészem Emma Watson és Tom Felton, valamint Alan Rickman
Kedvenc színem a sötét kék és a méreg zöld.
Filmrendezőnek vagy írónak szeretnék tovább tanulni.
A holnap naptól kezdve, 11-es vagyok.
Nos, ezek ilyen alap infók..., de más nem nagyon jut eszembe. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése